Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Lilith88 | użytkownik

imię i nazwisko adresWrześnia zarejestrowany07.02.2009 @12:20:21 ostatnio na stronie23.05.2016 @02:11:52



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty24 komentarze496 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~telariMoira    09.09.2009 @15:20:50
pozwalam, pozwalam dzięki.
~thorgal5    29.08.2009 @14:03:17
Dziekuje serdecznie.
~gosiak87    28.08.2009 @19:42:08
już nie miałam pomyslu co by wymyślić za więcej szczegółów na górze
dzięki
_______
Kto bawi się z kotem, nie może bać się pazurów.
~Mirella1    28.08.2009 @07:13:12
*.....sie cieszę....qrcze Ruda....na konferencję musze jechać....zaczęło się.........
...oby do czerwca:d
Pozdrawiam*
~xXBusterXx    14.08.2009 @19:10:59
Ja o tym od dawna myślę żeby takie coś nabazgrać i chyba coś nie długo będzie xD
_______
~telariMoira    08.08.2009 @12:20:11
dzięki ; )
~Ketiley    07.08.2009 @21:05:28
Rozumiem że włamanie do nauczycielki nie wchodzi w rachubę?
~rebelvampire666    07.08.2009 @10:11:40
ano z bluzki tez jestem najbardziej zadowolona bo troche mnie przerazala XD
~pinkatattoo    06.08.2009 @16:15:44
dzieki wielkie
_______


~ToTylkoDeszcz    06.08.2009 @12:22:53
dziękuję również
~rebelvampire666    06.08.2009 @09:52:00
dziekowac ^^ no i wzajemnie, bo twoje prace na podstawie prac Frances robia wrazenie
~Ketiley    04.08.2009 @21:47:28
A i wpadłam sobie do twojej nowej grupy a co:D
~Ketiley    04.08.2009 @21:41:17
Wariatka kochana jesteś
~gosiak87    04.08.2009 @18:06:43
łejj .. niedobrze niedobrze jak w połowie ... to trza Cie rozweselić :D:D:D
ja za to skończyłam nowa Bru i mi się nie podoba wogóle a robić od nowa mi się nie chce :P
trzeba ubić winowajcę !!
ostatnio edytowane: 2009-08-04 18:08:04
_______
Kto bawi się z kotem, nie może bać się pazurów.
~xXBusterXx    04.08.2009 @14:01:30
a witam Cie też
_______
~Dexter85    04.08.2009 @12:03:42
to ją w kajdanach w klatce przyprowadzę do ciebie!
~Dexter85    04.08.2009 @12:00:07
wróci, ta pizda zawsze wraca
~Mirella1    02.08.2009 @16:56:44
hyhy...ale ze mnie ofiara:d...dla ciebie tysiąć*
~Mirella1    01.08.2009 @05:47:46
...własnie, ze niebardzo sie starałam w tym rysie...Jezu...jakiego mam lenia, nawet do rysowania:dBuziaki dla Oczojebka
~telariMoira    31.07.2009 @16:57:54
dzięki
~Dexter85    29.07.2009 @13:22:36
~Mirella1    27.07.2009 @19:41:22

~Ketiley    25.07.2009 @23:28:19
Taaakie straszne? Nie bój nic niedługo zmienie :D
~Mirella1    22.07.2009 @13:57:34
...po przerwie
~HelmiHauta    22.07.2009 @10:53:21
noo wciąga tym bardziej jak siewidzi ze coż z tego wychodzi i innym sie podoba
ja jak biore szydełko do ręki o 8rano to wypuszczam dopiero ok 22
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 8 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt